- Kezdőlap
-
Domain Regisztráció
-
Domain Regisztráció
ÚJ Domain regisztráció.
Csak add meg a választott domain neveket.Ha még szabad, az adataid megadásával azonnal BIZTONSÁGBA helyeztük neked. -
Domain Ellenőrzés
Egy gombnyomással akár 100 domain név foglaltságát is ellenőrizheted. Szabad domaineket pedig megveheted.
-
Ingyen Domain
Minden amit tudni szeretnél az ingyen domain nevekről. Megmutatjuk a teljes igazságot szépítés nélkül.
-
Domain + Honlap Gyorsan
Vevőmágnes, díjnyertes honlap, hogy ne legyél kiszolgáltatva egy fejlesztőnek se. Előre kalkulálható befektetés.
-
Domain Regisztráció
-
Tárhelyek
-
Google Barát Tárhelyek
Tárhely rendelés: Imádni fogod a sok látogatót, mert Tárhelyeink egyedi virtual szerverek és ezt szereti a Google.
-
Honlapszerkesztő tárhelyhez
5 perc alatt lesz honlapod & kockázat nélkül...mobilbarát, gyors és gyönyörű
-
Több honlap egy tárhelyen
Spórolj a minőségi szolgáltatással. Vásárolj osztott tárhelyet, így akár több honlapot is futtathatsz, egyedi domain nevekkel.
-
Tárhely kiegészítők
Egészítsd ki meglévő tárhelyedet:VIP, Google speed, E-mail cím, Tárhely bővítés, Adatbázis.
-
Domain Tárhely egyben
Domain tárhely rendelés kényelmesen. Online, papírok és postázás nélkül megrendelhetsz mindent a honlapod induláshoz. Kattints
-
Google Barát Tárhelyek
-
Szoftveres Segítség
-
Hogyan használd a szoftvereket?
Videó bemutató a domain kereső szoftverek használatához. Érdemes megnézned, mert egy jó domain név akár havi 500 új látogatót is hozhat neked.
-
Domain, amire keresnek!
Találj olyan szavakat, amire valódi emberek keresnek. Alkoss belőlük domain nevet és dőlni fognak a vevők! pl.: hasznaltauto.hu, domainflotta.hu
-
Foglalt a domain? Segítünk!
Foglalt a kigondolt domain? Próbáld ki szoftverünk és alkoss belőle összetett szót. Pl.: virag.hu helyett ViragBolt.hu
-
Értékes Domain - Google kulcsszó alapján
Írd be a számodra legfontosabb kulcsszót (amire az emberek keresnek a Google -ban) és a mesterséges intelligencia javasol neked ÉRTÉKES domain neveket
-
LISTA értékes domainekről
Ezek mind olyan domainek, amik értékesebbek a legtöbb domain névnél. Csak megveszed, ráirányítod a honlapodra és máris megszerezted az erejüket.
-
Domain Figyelő
Unod, hogy minden jó domain név foglat? Pedig van rá megoldás, ezért fogod imádni ezt a szolgáltatást!
-
Hogyan használd a szoftvereket?
- Domain LABOR
-
Domain elkapás - Felszabaduló domainek
Ha szeretnél értékes domain neveket, amivel jobbak az esélyeid? Felszabadul egy domain név, amit szeretnél megszerezni? Imádni fogod ezt a szolgáltatást.
-
DOMAIN névből 450e Ft?
Hogyan keress egy domain névvel 450.000 Ft -ot? Megmutatom. Leírtam mindent lépésről-lépésre, hogy Te is utánam csinálhasd. Kattints.
-
Szakértői Blog
Érdekes és hasznos írások, amik nagyszerű ötleteket és megvalósítható tanácsokat adnak. Ha izgat a domain és a web téma, akkor olvass bele.
-
PartnerProgram
Egy valóban működő partnerkapcsolat. Amiben mi is 3.000 új ügyfelet hozhatunk neked, ha van vállalkozásod.
-
Domain elkapás - Felszabaduló domainek
Témakörök:
Találj meg minket a Google+-on
Összefoglaló a tartalom kialakításáról
A weboldal optimalizálási szempontjából az alábbi kialakítást javasoljuk:
Az oldal URL struktúrája legyen inkább horizontálisan rendezett, lehetőség szerint ne legyenek 3-4 alkönyvtárnál mélyebb hivatkozások. Oldal tervezésekor a menük nevét célszerű a mögöttük lévő tartalom kulcsszavai alapján elnevezni, ez mind esztétikailag mind SEO (kereső motor optimalizálás angol mozaik szava) szempontból előnyös.
Minél nagyobb számú indexelt oldallal, tartalommal bír a weboldal, annál nagyobb súlya van keresőoptimalizálás sikerességét illetően a megfelelő belső link struktúrának. Pont ezért célszerű a szövegben található kulcsszavakra is linket rakni, hogy a keresők és a látogatók is könnyen megtalálják a kívánt tartalmat.
Title és META Description
Oldal TITLE a kulcsszavas besorolást illetően fontos, a META Description pedig a kereső találati listáján való megjelenés miatt meghatározó. Mindkét elem befolyással van a kereső találati oldalakról történő átkattintási arányokra (click-through rate), megfelelően használva a Title és Description elemeket több látogatót szerezhetünk, fontos elemek optimalizálás során.
A gyakran emlegetett dolgokon túl, mint: legyen tartalmas, átlátható és könnyen olvasható, mert ez javítja a keresőben az átkattintási arányokat, ne legyen duplikált …, mutat olyan példát is amikor nem leíró, hanem jól strukturált, tagolt, kiegészítő információkat tartalmazó description-t érdemes alkalmazni.
Például egy termék weboldalán a title jó kiegészítője lehe pl. Harry Potter könyvénél a Title-ben a könyv címe, description-ben a szerző, illusztrátor, könyv ára, oldalak…. Érdemes webáruházaknál és hasonló jellegű oldalaknál ezt a módszert alkalmazni.
Title: Harry Potter
Description: Szerző: J. K. Rowling, Illustrátor: Mary GrandPré, Kategória: Könyvek, Ár: 3600 Ft, Oldalszám: 784
Képek optimalizálása keresőkre
Bizonyos oldalak a jellegüknél fogva több képi tartalommal rendelkeznek mint szöveges információval. Ilyen oldalak esetén kiemelten fontos a képek optimalizálása a keresőkre amelynek számos praktikája megtalálható a hivatkozott linken.
- Megfelelő kulcsszavak szerepeljenek az ALT textben. Ezt mindenki ismeri talán, de a legfontosabb, kihagyhatatlan teendő.
- A képfájl elnevezése legyen leíró, informatív, amely a kép tartalmáról szól
- Releváns szöveges tartalom övezze a képet az oldalon amennyiben az oldal struktúrája ezt engedi, a kulcsszavakat emeld ki a szövegben.
- Egy Google Adsense hirdetést elhelyezve tesztelheted a kép
optimalizálása mennyire sikeres, a Google milyen jellegű hirdetéseket
jelenít meg. Mindaddig lehet kísérletezni és változtatni a képhez
tartozó szöveges tartalmakat amíg úgy nem látod, hogy a kívánt eredményt
el nem érted.
Ez a módszer nem csak képekhez, de egyéb tesztekhez is jól alkalmazható weboldalakon.
- Legyen elérhető a képfájlokat tartalmazó könyvtár a szervereden a Googlebot számára.
- Amennyiben egy új, népszerű kulcsszóhoz kapcsolódik a képfájl akkor a dátuma is befolyásolhatja az értékét, kép újbóli feltöltésével ez is “javítható”
- Linkelj képeket (hotlink) olyan oldalakról amelyek találi lista élén szerepelnek a Google képkeresőjében. Amennyiben a hotlinkelés le van tiltva akkor használható a Google cache is.
- Legtöbben bizonyos képfájl típusokhoz kötődő méretű képekre keresnek a képkeresőben úgy mint, ikon, tapéta (wallpaper). Ilyen méretekre igazítva a képeket több találatra számíthatsz (ez már nagyon “mindent csak a találatok érdekében” módszer, de ha lehetőség van rá és nem megy a minőség rovására, érdemes alkalmazni)
PDF fájlok optimalizálása keresőkre
Weboldalakon elhelyezett PDF-eket is pásztáznak a keresők és hasonlóan egy on-site optimalizáláshoz, optimalizálni lehet a tartalmukat a jobb eredmény érdekében.
- PDF fájl készítése során ha keresőbaráttá kívánjuk tenni,
ugyanazokat az alap szempontokat tekinthetjük fontosnak mint egy
weboldal esetén: legyen elsődlegesen szöveges tartalmú amennyiben lehet.
Ne csak képek alkossák a tartalmát.
- A dokumentum tulajdonságai – Title: a Title
paraméter feltétlen legyen definiálva, ez fog megjelenni a keresőben a
találat címeként is. Amennyiben nincs definiálva, a kereső fog hozzá a
dokumentum tartalmából választani szöveget (ami nem biztos hogy a
legjobb). Vannak egyéb Meta adatok is a leírásban, ezek nem annyira fontosak keresőoptimalizálás tekintetében.
- Legyenek a weboldalra mutató linkek, megfelelő szavakra a dokumentumban.
- Verziók: szerencsésebb a jelen verziónál egy kicsivel korábbi verziójú PDF-et készíteni amit a keresők is garantáltan tudnak jól olvasni (esetlegesen a felhasználóknak is kevesebb kompatibilitási problémát okozhat
- Ügyelj a PDF méretére, ne legyen túl nagy. Két opció van a méret okozta hátrányok kerüléséhez szerkesztés során szerkesztéskor:
advanced menü PDF optimizer – right size
Preferences -> General Settings -> Optimize for Fast Web View: ez az opció engedélyezi a weboldal folyamatos betöltését “részletekben” ahogy a szerverről érkezik.
- A weboldalon ami a PDF-et tartalmazza, legyen lehető legmagasabb
szinten URL-ben a hivatkozás a PDF-re, ha azt szeretnéd, hogy a kereső
bot mindenképp’ indexelje.
- Weboldalak esetén a META Description amit a kereső megjelenít a találatokban amennyiben definiálva van és tartalmas, releváns. PDF struktúrájában nincs olyan elem amit erre felhasználhatna, ezért ha a keresőben megjelenő description tartalmára befolyással szeretnél lenni, akkor a PDF elején egy elkülönített, kiemelt szövegben két-három mondatban írd le a PDF tartalmát ami releváns a weboldalról mutató link kulcsszavaival és PDF címével.
Reading Order: nevezett tulajdonság létezik PDF fájlokon amit nemcsak a jó olvashatósághoz de jó indexeléshez is törődést igényel. Advanced -> Accessibility -> Add Tags -ben lehet beállítani és Advanced -> Accessibility -> Touch Up Reading Order -ben elrendezni
- Minden újbóli szerkesztés után, legyen az bármilyen apró átszerkesztés a PDF struktúráján elég komoly változások tudnak történni a cikk szerzője szerint, ezért minden mentés során ellenőrizni kell a fentebb leírt tulajdonságokat.
Rangsorolási faktorok
A keresők rangsorolási algoritmusa folyamatosan változik, de az alapvető tényezők állandóak, ezekről pedig néha nyilatkoznak keresőoptimalizálásban jártas szakemberek, akiknek a tanácsait érdemes megfogadni és gyakran átolvasni.
Mit kell átvizsgálni a weboldalon, mik az elkerülendő leggyakrabban előforduló SEO hibák.
- Használhatóság
Weboldalakat tervezésekor, munkánk során, bármennyire is legyen a keresőoptimalizálás az elsődleges szempont, nem szabad megkerülni a használhatóság szempontjait.
- Eye-tracking tanulmányok legfontosabb tanulságai használhatóság szempontjából
* A weboldal baloldali és felső részében elhelyezett reklámok kapják a legnagyobb figyelmet.
* Érdekes/értékes tartalom mellett elhelyezett hirdetések hatékonyabbak.
* Nagyobb méretű képek több figyelmet kapnak a látogatók által
* Tisztán kivehető arcok fotókon/képeken hosszabb figyelmet kapnak
* Túl díszes/csicsás formázást ignorálja a látogatók többsége.
* Headingek segítik a tartalom követését a látogató figyelmének kontinuitását.
* Az weboldal bal felső sarka a szem kezdeti pozíciója ahonnan elindul a weboldal pásztázására.
* Nagyobb szöveges blokkok használata kerülendő.
* Lista szerűen rendezett tartalmak tovább élvezik a felhasználók figyelmét.
* Oldal navigációs menü hatékonyabb ha az oldal tetején van elhelyezve.
* Rövidebb bekezdéseket jobban preferálják az olvasók.
* Számokat számokkal érdemes megjeleníteni, betűkkel leírt változatuk helyett.
* Szöveges hirdetések nagyobb figyelmet kapnak mint a képes reklámok.
* Szöveges tartalom több figyelmet kap mint képi tartalom, általánosságban is.
* Gombokra és menükre időben több figyelmet fordítanak a látogatók más alkalmazásokhoz viszonyítva.
* Fehér színű kitöltő területek előnyösek a tartalom tagolására.
Ha találtál valami hasznosat a cikkben, nyomj egy tetszik gombot:
Kérlek írj egy köszönömöt, ha tetszett!
Mi ez, hova kerültem?
A domainflotta.hu honlap tudásbázisát nézed éppen. Rengeteg leírást és szoftveres segítséget adunk, amivel megnövelheted a forgalmad. Vagy épp megvalósíthatod az ötleted.- Mobil barát honlap - 5 perc alatt - hagyd abba a halogatást. Vágj bele
- Tárhely, ami Google barát - előny egy kiélezett versenyben
- Domain regisztráció - biztonságban, értékes ötletekhez
Ezeket már olvastad?
Régóta ismerem ezt a szolgáltatást, azonban csak pár hónap...
Megnézte: 125354 ember
Ehhez elõször kicsit vissza kell ugranunk az idõben 2005-be, amikor is a&nbs...
Megnézte: 67066 ember
Ez az információ már elavult. A Google megszüntette a Gmail összek&ou...
Megnézte: 34222 ember
E-mail fejlécek megjelenítése - felhasználói segédlet - Tartalomjegyzék E-mail fejl...
Megnézte: 34147 ember
A leggyakoribb eset Az új domain szabályzat szerint 4 munkanap alatt elbírálják a doma...
Megnézte: 31492 ember
Sokan nem tudják, pedig létfontosságú:A Google bünteti a duplikált tartalmakat. Így a...
Megnézte: 25451 ember
Böngészõ segítségével Hogyan? A következõ webcímre látogass el e...
Megnézte: 24637 ember
Domain nevet csak ip címre vagy dns címekre lehet irányítani. Az ip cím formátuma: 127.0.0....
Megnézte: 24636 ember
Mire jó?Nagyon sok olyan eset van, amikor be kell illeszteni egy html kódot az oldalba. Ez...
Megnézte: 21292 ember
Van egy folyamatosan bõvülõ listám olyan domain nevekrõl, amik garantáltan értékeseb...
Megnézte: 21253 ember