- Kezdőlap
-
Domain Regisztráció
-
Domain Regisztráció
ÚJ Domain regisztráció.
Csak add meg a választott domain neveket.Ha még szabad, az adataid megadásával azonnal BIZTONSÁGBA helyeztük neked. -
Domain Ellenőrzés
Egy gombnyomással akár 100 domain név foglaltságát is ellenőrizheted. Szabad domaineket pedig megveheted.
-
Ingyen Domain
Minden amit tudni szeretnél az ingyen domain nevekről. Megmutatjuk a teljes igazságot szépítés nélkül.
-
Domain + Honlap Gyorsan
Vevőmágnes, díjnyertes honlap, hogy ne legyél kiszolgáltatva egy fejlesztőnek se. Előre kalkulálható befektetés.
-
Domain Regisztráció
-
Tárhelyek
-
Google Barát Tárhelyek
Tárhely rendelés: Imádni fogod a sok látogatót, mert Tárhelyeink egyedi virtual szerverek és ezt szereti a Google.
-
Honlapszerkesztő tárhelyhez
5 perc alatt lesz honlapod & kockázat nélkül...mobilbarát, gyors és gyönyörű
-
Több honlap egy tárhelyen
Spórolj a minőségi szolgáltatással. Vásárolj osztott tárhelyet, így akár több honlapot is futtathatsz, egyedi domain nevekkel.
-
Tárhely kiegészítők
Egészítsd ki meglévő tárhelyedet:VIP, Google speed, E-mail cím, Tárhely bővítés, Adatbázis.
-
Domain Tárhely egyben
Domain tárhely rendelés kényelmesen. Online, papírok és postázás nélkül megrendelhetsz mindent a honlapod induláshoz. Kattints
-
Google Barát Tárhelyek
-
Szoftveres Segítség
-
Hogyan használd a szoftvereket?
Videó bemutató a domain kereső szoftverek használatához. Érdemes megnézned, mert egy jó domain név akár havi 500 új látogatót is hozhat neked.
-
Domain, amire keresnek!
Találj olyan szavakat, amire valódi emberek keresnek. Alkoss belőlük domain nevet és dőlni fognak a vevők! pl.: hasznaltauto.hu, domainflotta.hu
-
Foglalt a domain? Segítünk!
Foglalt a kigondolt domain? Próbáld ki szoftverünk és alkoss belőle összetett szót. Pl.: virag.hu helyett ViragBolt.hu
-
Értékes Domain - Google kulcsszó alapján
Írd be a számodra legfontosabb kulcsszót (amire az emberek keresnek a Google -ban) és a mesterséges intelligencia javasol neked ÉRTÉKES domain neveket
-
LISTA értékes domainekről
Ezek mind olyan domainek, amik értékesebbek a legtöbb domain névnél. Csak megveszed, ráirányítod a honlapodra és máris megszerezted az erejüket.
-
Domain Figyelő
Unod, hogy minden jó domain név foglat? Pedig van rá megoldás, ezért fogod imádni ezt a szolgáltatást!
-
Hogyan használd a szoftvereket?
- Domain LABOR
-
Domain elkapás - Felszabaduló domainek
Ha szeretnél értékes domain neveket, amivel jobbak az esélyeid? Felszabadul egy domain név, amit szeretnél megszerezni? Imádni fogod ezt a szolgáltatást.
-
DOMAIN névből 450e Ft?
Hogyan keress egy domain névvel 450.000 Ft -ot? Megmutatom. Leírtam mindent lépésről-lépésre, hogy Te is utánam csinálhasd. Kattints.
-
Szakértői Blog
Érdekes és hasznos írások, amik nagyszerű ötleteket és megvalósítható tanácsokat adnak. Ha izgat a domain és a web téma, akkor olvass bele.
-
PartnerProgram
Egy valóban működő partnerkapcsolat. Amiben mi is 3.000 új ügyfelet hozhatunk neked, ha van vállalkozásod.
-
Domain elkapás - Felszabaduló domainek
Témakörök:
Találj meg minket a Google+-on
A webhelyszöveg öt célja
A webhely szövegének öt célja
Az Ön webhelyének szövege konverzióra késztethet egy látogatót - de el is űzheti a
lehetséges ügyfelet. Itt néhány megfontolandó hatékony eljárást talál a webhely
szövegének fejlesztéséhez.
Alden DeSoto
Nem egy vállalkozás nagy súlyt fektet webhelye grafikájára és vizuálisan érdekes kialakítására, azonban kevés szöveget helyez el webhelyén. A tájékoztató jellegű szöveg biztatóan hat a látogatókra, valamint indexelhető anyagot nyújt a keresőmotoroknak. Hol is kezdjük tehát? Lássuk azt az öt pontot, amit a szövegnek teljesítenie kell.
1. Tegye világossá, miben különbözik versenytársaitól
Miért döntsön úgy a látogató, hogy épp Öntől, és nem a számtalan hasonló vállalkozás valamelyikétől fog vásárolni? Ha felháborítja az a gondolat, hogy bármely vállalkozás "lehet éppoly jó, mint az Öné", akkor talált valami fontosat, amit el kell mondania közönségének.
Nem kell rossz fényben feltüntetnie a konkurenciát -- ez nem szükséges, és többnyire nem is tanácsos. Ehelyett inkább arról beszéljen látogatóinak, mi teszi egyedivé az Ön hozzáállását az üzlethez. Amennyiben egy bizonyos területre vagy megközelítési módra specializálódik, magyarázza el, hogyan -- és miért -- teszi ezt. Ha világossá teszi, mi az, amiben különbözik, akkor látogatói tájékozottabb vásárlói lesznek az Ön által kínált szolgáltatásoknak és termékeknek.
2. Elégítse ki a látogatók tudásvágyát
A vizsgálatok tanúsága szerint a keresők először gyakran csupán az alapvető keresést hajtják végre az interneten, és csak később térnek vissza a webhelyre konverzió végzése vagy az adott vállalkozás jobb megismerése céljából. Amilyen mértékben képes előre látni és megválaszolni a keresők kérdéseit, pontosan azt nyújtsa a látogatóknak, amit keresnek, igyekezve elnyerni bizalmukat és hűségüket.
E tartalom létrehozásakor tegye fel magának a kérdést: "Milyen tudásra lenne szükségem az ennek a terméknek vagy szolgáltatásnak a piacán folytatott kereséshez?" Ezután vegye számba az információ bemutatásának lehetséges módjait. Szolgáltatása előnyeinek jobb szemléltetése érdekében mérlegelje egy vagy több esettanulmány felvételét a webhelyre -- ezek mind azt ismertessék, hogy miként tudott egy ügyfél megoldani egy problémát vagy szembenézni a kihívásokkal az Ön szolgáltatásának vagy termékének köszönhetően. "Gyakran ismételt kérdések" oldalt is felvehet a webhelyre. Az ilyen GYIK-oldal hatékony marketinges eszköz lehet olyan kérdések tárgyalására, amelyeket várhatóan az ügyfelei is feltennének.
Bizonyos kérdések felvetésével vagy információk nyújtásával is lehetősége nyílik arra, hogy különbözzön a többiektől. Amikor a látogatók más webhelyeket is megtekintenek, esetleg további információkat keresnek majd azokkal a kérdésekkel, előnyökkel és funkciókkal kapcsolatban, amelyekkel az Ön webhelyén ismerkedtek meg. Ha konkurensének webhelye nem foglalkozik a megfelelő mértékben a látogatót érdeklő témával, akkor Ön máris némi előnyre tett szert.
3. Tanítson
Ha esetleg nem is tartja magát a terület szakértőjének, valószínűleg akkor is jóval nagyobb tudással rendelkezik, mint gondolná. A látogatók minden tanácsért hálásak lehetnek, amit a webhelyén kapnak. Ha cikkeket ír vállalkozásával kapcsolatban, és közzéteszi őket webhelyén, abba az irigylésre méltó helyzetbe kerülhet, hogy szaktekintélyként tekintenek majd Önre.
Cikkei hozzáféréséért cserébe esetleg kérheti a látogató e-mail címének megadását. Így létrehozhat egy kapcsolattartási listát, melynek segítségével állandó kapcsolatban lehet a potenciális ügyfelekkel, különleges ajánlatokat küldhet nekik, és hasznos információkkal láthatja el őket.
4. Javítsa láthatóságát
A keresőmotorok szempontjából a legjobb webhelyek számos HTML-fájlból állnak, melyek mindegyike sok szöveget tartalmaz. Ha valamelyik cikkében említést tesz egy olyan témakörről, amelyhez további tudnivalókkal is szolgál, akkor ágyazzon be a szövegbe linkeket a következőképpen: "Ismerkedjen meg közelebbről az olajfestékek használatával." Arra is ügyeljen, hogy a hivatkozott oldalnak megfelelő címet adjon a <title> kód segítségével, példánkban: "Az olajfestékek használata". A keresőmotorok így könnyebben tudják indexelni a webhely tartalmát, és ez a láthatóságot is javíthatja.
Ennél is fontosabb olyan webhelyeket találni, amelyek szívesen utalnának az Ön hasznos információkat tartalmazó oldalaira. Ha sok webhely hivatkozik az Ön képzőművészeti technikákkal foglalkozó cikkeire, a művészek könnyebben találnak rá online képzőművészeti boltjára, és javulhat webhelye természetes (nem fizetett) keresői besorolása.
5. Állapítsa meg, mi érdekli látogatóit
Ha a webhely sok szöveges információt tartalmaz, annak további nagy előnye, hogy így könnyen megállapítható, mely témakörök és kérdések érdeklik a látogatókat. A Google Analytics szolgáltatás Legnépszerűbb tartalom jelentéséből (a Tartalom részben) kiderül, hogy a webhelyen tett látogatások közül hányszor tekintették meg az egyes oldalakat, és hogy átlagban mennyi időt töltött egy látogató az adott oldalon.
A Tartalom cím szerint jelentés ugyanilyen adatokat tartalmaz, de oldalcímek szerint összesítve. Ha tehát egy cikke több oldalra is átnyúlik, és minden ilyen oldal azonos <title> kóddal rendelkezik, akkor az összes látogatás százalékaránya és az oldalmegtekintések száma a teljes cikkre vonatkoztatva jelenik majd meg a kördiagramban.
Bármely oldal esetében megtekintheti továbbá a Webhelyfedvény jelentést (a Tartalom részben), és így megtudhatja, mely linkekre kattintottak a látogatók a leggyakrabban. Ezáltal képet kaphat arról, mi érdekli a leginkább a látogatóit, feltéve hogy az egyes oldalakon fixen megadott linkek találhatók.
Igyekezzen javítani webhelye tartalmának összetételén ezekből a jelentésekből kiindulva. Ha figyelembe veszi az elemzések eredményeit, többet tudhat meg látogatóiról, és képes lesz arra, hogy pontosan az őket érdeklő információkkal szolgáljon.
Ha találtál valami hasznosat a cikkben, nyomj egy tetszik gombot:
Kérlek írj egy köszönömöt, ha tetszett!
Mi ez, hova kerültem?
A domainflotta.hu honlap tudásbázisát nézed éppen. Rengeteg leírást és szoftveres segítséget adunk, amivel megnövelheted a forgalmad. Vagy épp megvalósíthatod az ötleted.- Mobil barát honlap - 5 perc alatt - hagyd abba a halogatást. Vágj bele
- Tárhely, ami Google barát - előny egy kiélezett versenyben
- Domain regisztráció - biztonságban, értékes ötletekhez
Ezeket már olvastad?
Ehhez elõször kicsit vissza kell ugranunk az idõben 2005-be, amikor is a&nbs...
Megnézte: 66849 ember
E-mail fejlécek megjelenítése - felhasználói segédlet - Tartalomjegyzék E-mail fejl...
Megnézte: 34046 ember
Sokan nem tudják, pedig létfontosságú:A Google bünteti a duplikált tartalmakat. Így a...
Megnézte: 25362 ember
Mire jó?Nagyon sok olyan eset van, amikor be kell illeszteni egy html kódot az oldalba. Ez...
Megnézte: 21205 ember
Ebben a cikkben fõleg technikai információkat fogunk megosztani arról, hogy a mysql lekérése...
Megnézte: 19976 ember
Linkgyûjtemény | Tematikus Linkek | Link regisztrációA linkgyûjteményekbe és te...
Megnézte: 19208 ember
A 301 redirect egy olyan átirányítási forma, amivel a bot-nak megmondhatjuk, hogy az adott...
Megnézte: 17838 ember
Használj kupon kódokat, hogy teszteld az elsõ kampányod sikerét. ...
Megnézte: 17649 ember
Ha jó a domain nevünk és tartalmazza a megfelelõ kulcsszót, akkor szinte tolakodni ...
Megnézte: 15040 ember
Milyen domain nevet válassz? Elsõként mindenkinek a cégneve jut eszébe: Netlight.hu (szerk.: Ne...
Megnézte: 14986 ember